Düzenli Koşu Yapmak Ömrü Uzatıyor
Yeni yapılan kapsamlı bir çalışmaya göre haftada 1 ile 2.5 saat arasında düzenli koşu yapmak ömrü uzatıyor. Kopenhag' da yapılan ve yaklaşık 20000 insan üzerinde yapılan bu çalışma sonucuna göre jogging (yavaş ve tempolu koşma) ' in faydaları ... devamı için tıklayınız >>
Çocuklara Karne Alımı Döneminde Nasıl Davranılmalı?
Okula gitme ve ders çalışma çocuğun sorumluluğundadır. Bazı anne-babalar, çocukla okul konusunu pazarlık haline getirirler. Bu durum dersleri ve okula gitmeyi anne-baba ve çocuk arasında bir güç mücadelesi olarak ... devamı için tıklayınız >>

Çocuklarda Ağlayarak İstediklerini Yaptırma
Bebekler ağlamayı iletişim aracı olarak kullanır. İlk 6 hafta sık ağlar, sonra geceleri ağlamaya doğru kayar, daha sonra sadece beslenme öncesi ağlamaya doğru geçiş olur. ... devamı için tıklayınız >>
Standart Gastrik By-Pass Nedir?
Standart By-Pass olarak adlandırdığımız ameliyat, Gastrik By-Pass (R-YGB) olarak bilinir. Şişmanlık cerrahisi amacıyla yapılan kombine tip ameliyatların en sık uygulanan tipidir. Tamamen kapalı yöntemle uygulanır ... devamı için tıklayınız >>
Uçak Yolculuğu İle İlgili Bilinmesi Gerekenler - Sağlıklı Uçak Yolculuğunun Kurallari
Uçak seyahatinin gündelik hayatımızda giderek yaygın olarak yapılır hale gelmesi ile birlikte, uygulanabilecek basit önlemlerin bilinmesi uçuş sırasında ya da uçuş sonrasında ortaya çıkabilecek problemlerin önlenmesi için gereklidir ... devamı için tıklayınız >>
Neti Pot Kullanımı Sonrası Beyin Yiyen Amip (Naegleria Fowleri) Enfeksiyonuna Bağlı İkinci Ölüm Vakası Bildirildi
Louisiana Department of Health and Hospitals ' da 18 aralık 2011' de Neti Pot sonrası ikinci Naegleria Fowleri amibine bağlı beyin enfeksiyonu (primer amibik meningoensefalit - PAM) ve ölüm vakası bildirildi. Bu amip burun yolu ile vücuda girmektedir ... devamı için tıklayınız >>
Kahve İçmek Hangi Kanserlere Karşı Koruyucu?
Cancer Epidemiology, Biomarkers & Prevention isimli dergide yayınlanan çalışmada günde 4 fincan ve daha fazla kahve içilmesinin baş boyun kanseri riskini azaltabileği vurgulandı. Kahve içenlerde özellikle oral kavite ve farinks kanserlerinin %39 daha az görüldüğü vurgulandı Ancak aynı olumlu etki larinks (gırtlak) kanserleri için belirtilmedi ... devamı için tıklayınız >>

Japonya' da Üretilen Bebek Mamalarında Radyoaktivite Korkusu!
Pirinç, sığır eti, süt ürünleri ve yeşil çay gibi gıda maddelerinden sonra bebek mamalarında da radyoaktif ürünlerin saptandığı belirtiliyor ... devamı için tıklayınız >>
Nakli.jpg)
Suni nefes borusu (trakea) nakli yapılan hastanın 5 ay sonraki durumunun iyi olduğu gözlendi. Saygın tıp dergilerinden The Lancet' te yayınlanan makalede, 5 ay önce dünyada ilk kez suni olarak dış ortamda oluşturulan nefes borusu nakli tanımlanmış ve teknik detaylar vurgulanmıştı ... devamı için tıklayınız >>








